Kezdőlap Hírek Gasztro A cimke cimkéje

A cimke cimkéje

465
0
Mimica Touch

A Mimica Touch egy olyan különleges tulajdonságokkal felruházott kupak vagy címke, amely segít a fogyasztóknak abban, hogy hatékonyabban nyomon követhessék élelmiszereik lejárati dátumát, ezáltal is csökkentve az élelmiszer-pazarlást.

A londoni székhelyű ipari tervező, Solveiga Pakštaitė projektjének célja az egyik legnagyobb civilizációs kihívásunknak, az élelmiszer pazarlásnak a leküzdése.

Mimica Touch Csak és kizárólag az Egyesült Királyságban mutatóit figyelembe véve a szemétbe kerülő élelmiszerek 60% -a valójában még nyugodtan elfogyasztható lenne, még abban az esetben is, ha a rajta lévő címke ennek az ellenkezőjét állítja.

Mimica Touch A lejárati időt jelenleg a lehető legrosszabb hőmérsékleti forgatókönyvet figyelembe véve állapítják meg az egyes termékek esetén, mindannyiunk maximális biztonsága érdekében. Az ötlet jó és kétségkívül érthető is, azonban a legtöbben sokkal jobb körülmények között tároljuk az élelmiszereket, mint amilyeneket a fenti kalkuláció figyelembe vesz és ilyenkor elkerülhetetlenül lép be a képbe az ételek és a pénz felesleges elpazarlása.

Mimica Touch Annak érdekében, hogy jobban kapcsolatban maradhassunk ételeinek valódi állapotával, a Mimica Touch gél töltelékének jóvoltából reagál a hőmérséklet változásaira, így sima, illetve egyenetlen lesz, pont ugyanolyan ütemben, mint a benne lévő étel. Innentől már pofonegyszerű az ügy. Amikor a címke sima, az étel még mindig friss, amikor pedig már egyenetlen, akkor sajnos már le kell mondanunk kedvenc finomságunk megízleléséről.

 A Mimica Touch segítségével a finom falatokra éhes felhasználók hosszabb ideig használhatják ételeiket, ezáltal csökkentve az élelmiszer-pazarlást. jelenleg a címke alkalmazható gyümölcslevek, tejtermékek és vörös húsok esetében is. jelenleg a multidiszciplináris, azaz több tudományágat is felölelő csapat azon dolgozik, hogy a címkék minél hamarabb piacra kerülhessenek, ezért tartsa nyitva a szemét, ha a szupermarketek polcdzsungelében indulna portyára.
A „Mimica” küldetése az élelmiszerhiány és a felesleges pazarlás radikális csökkentése azáltal, hogy a frissesség újkeletű szabványává válik az ipar és a fogyasztók számára világszerte.