A Chinatown Market, amely nevét nem túl meglepő módon a New York-ban található nyüzsgő városrészről kapta, és egy Los angeles-i székhelyű ruházati márka és közösség, amelyet nagyban befolyásolt a mindennapi utcai viselet.
A cég többek között arról is vált ismertté, hogy visszahozta a szerény sárga mosolygó arcot emblémájában. Mike Cherman alapította márkára azért is figyeltek fel, mert bemutatta az első, házon belüli viselésre készített “tornacipőjét” is.
Ez a mostani projekt a válaszuk a szállodai papucsokra, amelyekből elhagyták a korábban oly jellemző eldobható jelleget, miközben új lábbelit biztosítottak számunkra a kényelmes, otthoni munkavégzéshez.
A Chinatown Market szállodai papucsát Cherman szőnyegek iránti odaadása inspirálta. “Az antik szőnyegek gyűjtésének négy éve alatt soha nem untam meg a részleteknek és a művészi kivitelezés jeleinek tanulmányozását – nyilatkozta az alapító, Mike Cherman a High Snobiety magazinnak.
“Számomra ez a projekt egy különleges módja annak, hogy tiszteletben tartsuk ezeket a színeket és történeteket, olyan darabok megalkotása során, amely mélyebbre nyúlik egy egyszerű sziluettnél.”
A nagyon kényelmesnek ígérkező papucsok különböző motívumú szövetek foltvarrással történő összekombinálásából épülnek fel, amelyek hasonlítanak a hagyományos arab szőnyegekre. A talp fehér és szürke, valamint hullámos szerkezetű.