A vállalat az „Öleld meg a kutyád!” világnap alkalmából, a közösségi médiában meghirdetett felhívására összesen 1884 poszt érkezett, amelynek eredményeképpen a világhírű kávézólánc 942.000 forint értékben adományoz terápiás fejlesztőeszközöket, kutyaeledelt, és étrend-kiegészítőket a Doktor Mancsok Alapítvány számára. A vállalat egész évben, különböző akciókkal segíti az alapítvány munkáját.
A Starbucks a közösségi médiában hirdette meg a felhívását, amelyre a határidő lejártáig összesen 1884 poszt érkezett. Két világnapot, az „Öleld meg a kutyád”, valamint a „Terápiás kutyákét” ünnepelte a kávézólánc április 9-én. A felhívásban a vállalat arra kérte a követőit, hogy töltsenek fel közös fotót a kutyusukkal, az #oleldmegakutyadat hashtaget használva. A Starbucks minden feltöltött kép után 500 forintot számolt el, az összegyűlt összegből pedig terápiás eszközöket, kutyaeledelt és étrend-kiegészítőket ajándékoz a Doktor Mancsok Alapítványnak.
A felhívás 2021. április elején ért véget, amelyre összesen 1884 poszt érkezett a lelkes követőktől. Az összefogás eredményeképp a Starbucks összesen 942.000 forint értkékben juttat majd adományt a Doktor Mancsok Alapítvány számára.
A Doktor Mancsok Alapítvány azért jött létre, hogy oktatási és szociális intézményekbe látogassanak el terápiás kutyákkal, ahol segítségükkel hozzájárulhatnak a sérült, a fogyatékkal élő, valamint az egészséges gyermekek, felnőttek és idősek fejlesztéséhez, gyógyításához, életminőségének javításához. Az alapítvány munkatársai több településen, oktatási intézményben, idősotthonban és rehabilitációs intézetben végez terápiás munkát. A terápiás kutyáik száma és a programban résztvevő intézmények köre folyamatosan növekszik és bővül.
A Starbucks örömmel tapasztalta, hogy az empátia, az összefogás és a közösség erejével egy ilyen fontos ügyet támogathat. „Nagyszerű érzés tudni, hogy követőink, a magyar Starbucks közösség ennyire kivételes emberek. Bebizonyítottuk, hogy együtt nagyszabású dolgokra vagyunk képesek. A Doktor Mancsok Alapítvány rendkívül fontos munkát végez, így a Starbucks örömmel támogatja őket a jövőben is.” – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere.