A Stoyn nevű orosz reklámügynökség Supersorbet kollekcióval ünnepli ikonikus pálcikás jégkrémjeinek 10. évfordulóját.
A különböző ízben elérhető szoborszerű jégkrémek kizárólag természetes alapanyagokból készültek, és elképesztően realisztikusan ábrázolják kedvenc gyümölcseinket.
A Stoyn hivatalos weboldalán arra buzdítja a gyümölcsök rajongóit, hogy válogassanak az ízek széles tárházából; az ananász-, mangó-, málna-, alma- és banánjégkrémek közül. Minden pálcikás jégkrémnek saját reklámszlogenje van: az ananász például óriási életerőt ad, a mangó jókedve derít, a málna megerősíti az immunrendszert, az alma gyümölcsös frissességet áraszt, a banán pedig hosszantartó energiával lát el. A banános jégkrémen kívül, melynek leginkább banánturmixra emlékeztető íze van, minden íz laktózmentes. A friss finomságok Moszkvában és további orosz városokban kaphatók.