Aki beszélt már olaszokkal ételekről, tudja, milyen komolyan veszik a konyhájukat és annak hagyományait – különösen, ha a tésztáról van szó.
Aranyszabály például, hogy ne öntsünk olajt a vízbe, és csak akkor sózzuk, ha már forr. Ám ahhoz, hogy tökéletes al dente tésztát kapjunk, leginkább az időre kell odafigyelni. Az olasz tészta márka, a Barilla összeállt a Spotify-jal, hogy olyan lejátszási listákat hozzanak létre, melyeknek hosszúsága megegyezik az egyes tésztafajták főzési idejével – így segítve azokat, akik tökéletes tésztát szeretnének főzni.
A Publicis Italy Playlist Timer nevű kampánya nyolc, kilenctől tizenegy perces Spotify lejátszási listából áll, melyekben a spagetti, linguini, fusilli meg a penne rigate (az Olaszországban) népszerű zenei műfajokkal társul. A listák, mint például a Mixtape Spagetti, Boom Pap Fusilli, Pleasant Melancholy Penne és Moody Day Linguine kellemessé teszik a tésztára való várakozást.
„A Playlist Timer olyan lejátszási listákból áll, melyek hosszúsága megegyezik a legkedveltebb Barilla tészták elkészítési idejével,” nyilatkozta a Publicis Italy. „Valóságos konyhai időzítő a Spotify-on, melynek köszönhetően várakozás helyett kellemes zenét hallgathatunk, szórakozhatunk és megcsodálhatjuk a listák borítóit, melyeket nyolc, nemzetközi színvonalú olasz illusztrátor készített.”